15. lokakuuta 2011

Vaasa

Vieläkin Vaasassa, eikä ole suunnitelmia vielä takaisin kotiin menosta, viihdyn niin hyvin täällä Petterin luona, ja ei mulla oo mitään kummaa tekemistä Helsingissäkään. Mahdollisesti ensi perjantaina meen takaisin kotiin, jos bamsen lähtisi meille vaikka kuskiksi. Reggie tietenkin ikävöi, mutta kyllä me vielä ehditään :)
Me ollaan käyty torstaina Mion kanssa Bamsenin työpaikalla morjenstamassa sen työkavereita ja Mio oli suuri hitti! Me käytiin sen jälkeen shoppailemassa jotain vaatteita mulle kaupungilta ja törmättiin Annaan ja Suviin. Me käytiin siiderillä niitten kanssa, ja oon suhteellisen huolestunu omasta alkoholikäyttytymisestä, sillä oon juonu tällä viikolla 2 siideriä ja tänään ajattelin juoda kolmannen kun mennään mökillä Bamsenin, Steffin ja Maijun kanssa. Tämä on ehkä lopun alku! (ne siis jotka tuntee mut tietää miten mä suhtaudun alkoholiin, ja siksi tämä draama kolmesta siideristä)

Eilen me oltiin Jennin kuskina, sillä leikattiin polvi viime viikolla, joten Jenni on täysin avuton :) Me käytiin GW-galleriassa, käytiin Citymarketissa ja Fyndis kirpparilla. Löysin itelleni parit housut, Miolle uikkarit :), Miolle sukkahousut ja sen sellasta. Kirpparilta ostin lappufarmarit ja pari bodyä täydentämään vaatevarastoa.

Mä oon vieläkin ihan pihalla ilman mun Visa elektronia. Ensinnäkin mulla menee paljon ENEMMÄN rahaa nyt kuin kortin kanssa. Oon aivan holtiton! Mulla on menny parissa päivässä 200e... ööde o elende!

Hmm... mitä voisin kertoa Miosta... Se on nyt oppinut suhteellisen tarkasti käsillä kurottamaan mitä se haluaa. Tarkotan että jos sen eteen laittaa lelun  niin se heti ojentaa käsillä sitä lelua kohti. Mio myös heiluu puolelta toiselle heti kun musiikki soi :O. Se tietenkin söpöistyy päivä päivältä.

Laitan tänään joitakin kuvia mitä viimeeks jäi vahingossa pois, hautajaisista lähinnä. 

Mr n Mrs Hansen
With Granpa









Jennin ystävä Iida

Love







Leolle uusi leikkaus

Mio imeskeli omaa lakkiaan niin että se oli litimärkä, me improvisoitiin ja laitettiin sukka päähän!

Manninen





Aamunavaus


Maailman kaunein hymy

Nyt pojalla on poikien uikkarit

3 kommenttia:

  1. Mun o ny pakko taas kommata et ei ne siniset o tyttöjen uikkarit!!! :)

    Ihana hymynaama :D

    t.rampa

    VastaaPoista
  2. Ihana hymy! =) (löysin tänne Liberatalta)

    VastaaPoista
  3. @Oscar! Tervetuloa lukemaan mun nykyään suhteellisen epäsäännöllisesti julkaisemia kirjoituksia :) yritän parantaa tapani

    VastaaPoista