20. lokakuuta 2011

Oi ihanuus!

Mio on oppinut kurottamaan käsillä mua kohti kun se haluaa syliin! Mä oon miettiny että missä vaiheessa ne rupeaa sitä tekemään ja ilmeisesti NYT! Aivan ihana <3 testasin vielä moneen kertaan että pitikö se paikkansa,ojensiko se oikeesti käsiä mua kohti ja tottahan toki! awww im in love..

Me ollaan täällä Vaasassa vielä, mutta huomenna takaisin kotiin. Ihanaa vihdoinkin omaan sänkyyn, vaikka ei Petterin ja Jennan luona oo valittamista. Me ollaan viihdytty tosi hyvin, ja nyt Samikin on asustelee sielä, joten meitä on enemmän ja tietenkin kivempaa. Ollaan joka ilta katottu leffaa poikien kanssa ja Mio viihtyy hyvin lattialla/Bumbossa tai sylissä. Nukkumaan ollaan menty vasta 1-2maissa yöllä, ja sehän passaa meille.
Tänään ollaan oltu kaupungilla hetken Mion ja Jennin kanssa, ihan vaan kiertelemässä. Nyt ollaan Bamsenin luona ja odotellaan että se tulee töistä ja sit lähetään Maalahteen äitin serkun Eevan luokse. Kiva kiva! Mun on pitänyt vähän rajottaa kuvien ottamista, koska mun laturi on Helsingissä, joten en oo voinu räpsiä ihan miten sattuu.



Kweku ja Anna




























1 kommentti:

  1. ma kuolen!!! niin ihania kuviiii!!!!! kweku my love! <3

    VastaaPoista