28. lokakuuta 2011

Mio elokuvissa

  Nopea päivitys! Eilen tehtiin hamppareita ja mangojäätelöä. Nam nam. Tänään ollaan oltu Babykinossa Mion, Fridan, Danin, Saanan ja Emilyn kanssa, hyvä oli leffa ja Mio viihtyi hyvin sylissä kokonaiset pari tuntia, torkahtaen aina välillä.

Tänään ollu myös vähän dramatiikkaa, Mio tippui sängyltä alas lattialle! Aivan kamalaa, mä olin ihan paniikissa ja niin vihanen Reggielle koska se oli sen "vahti-vuoro"... Ei tietenkään tahallaan, mutta Mio rullaa nyt kokoajan ympäri ja ympäri. No mä soitin tietenkin neuvontanumeroon ja sanoivat että olis hyvä tulla käymään Lastenklinikalla, ja mehän lähdettiin vaikka kello oli jo 10. Kun se tippui alas niin luulen että se enemmän pelästyi ja rupesi huutamaan. Mä juoksin toisesta huoneesta tietenkin ja silloin Reggie oli jo nostanu sen syliin. Mio itki ehkä minuutin-kaks jonka jälkeen se rauhottu ja mä syötin sen, ja sit lähdettiin sairaalaan. Ei käynyt mitenkään, Mio sai puhtaat paperit lääkäriltä ja me päästiin heti kotiin. Tultiin noin klo 1 maissa takaisin ja nyt kello on 2. Nyt nukkumaan, ja Mio pitää herättää 3 kertaa tänä yönä.













1 kommentti:

  1. Stackars lille gulleMio som säkert blev mera rädd för er reaktion än själva fallet. Bra att ni for till läkaren. Bio-fotot: Mio ser ut att vara mera intresserad av Frida än av filmen. Naisten mies ihan selvästi. Pyjamasfoto - like:)))

    VastaaPoista