3. lokakuuta 2011

8,3kg ja 66cm täyttä rakkautta

Bamsen ja isi on ollut helsingissä perjantaista lähtien, joten ollut full rulle päällä ja paljon tekemistä, en oo ehtiny edes ajatella blogia. Mä ostin uuden puhelimen <3, käytiin kirpparilla joka oli espoossa, löydettiin Miolle pari yökkäriä ja mulle meikkilaukku jota olen etsinyt viimeiset 3kk. Pia ja Olli tuli käymään lauantai iltana, ja Dan ja Nelli kävi samalla kääntymässä (Dan on Pian ja Ollin vanhin poika ja Nelli Danin tyttöystävä). Käytiin myös itiksessä ostamassa mulle vaatteet hautajaisiin ja vähän muuta shoppailua. Eilen illalla käytiin Jaanan ja Tanen luona (äitin ja isin tuttuja Kiinan matkalta) ja vierailu venyikin klo 12 asti. Mio sai paljon kehuja että kuinka rauhallinen ja tyytyväinen hän onkaan.
Bamsen ja isi tuli Helsinkiin alunperin sen takia että ne veis Mion neuvolaan jotta mä pääsisin hammaslääkäriin, ja se olikin tänään. Reggie olisi tietenkin muuten hoitanut tämän kunniatehtävän, mutta se on sielä Tanskassa edelleen. Mio sai rokotteita ja kaikki oli menny hyvin. Alli, meidän neuvola sanoi että Mio on kasvanu niiiiiin paljon viime kerrasta, ja niinhän se olikin. Painoa tullut 2kg viime kerrasta ja 4cm pituutta :) its allll looveee baby! Alli sano myös että ei tarvitse antaa kiinteitä vielä, vaikka Mio onkin 4kk koska se on kasvanu niin hyvin maidolla, joten ruoka voi vielä odottaa. Tämähän passaa mulle, vaikka en olekaan mikään fanaattinen imettäjä. Oon kyllä ajatellut että Mio saa silloin tällöin maistella jotain hedelmiä, esim eilen oli eka maistiainen ja se oli banaani. Mio katto mua "ooksä tosissas"-ilmeellä ja ihmetteli et miks mä tollasta myrkkyä sille antaisin... ooh he has no IDEA WHATS COMING! onnelisesti tietämätön :)

Mio on nyt virallisesti naurava ihminen. Jos sen mahaan puhaltaa tai kaulaa kutittaa niin se päästää ruman hirnuvan äänen (mullehan se on maailman ihanin ääni tietenkin)! Sen mielestä on ihan hysteerisen hauskaa :) ja mäkään en tietenkään voi pidätellä naurua kun se alottaa nauramisen, se on vaan niin hellyyttävää.




















Not a banana fan :/

1 kommentti:

  1. auntie-jenna3/10/11 21:53

    vitsi se on kasvanu!!! ihania kuvia!! i want more!! paras kuva on ku äiti kylvettää kwekanderia! niin söpö hymy!

    VastaaPoista