21. syyskuuta 2011

Vanhoja tuttuja

Me ollaan käyty tänään Mion kanssa vanhan Vaasa-kaverin Adamin luona. Adamilla on nykyään 2 lasta, Beata ja Asley. Adamin tyttöystävän nimi on kans Katja :) Mä en oo nähny Adamia varmaan 2-3 vuoteen joten oli tosi kiva käydä niillä, ja syödä taas sen tekemää ruokaa. Niitten tuorein tyttö on vaan 1,5kk vanha, Asley.
Ei hirveesti muuta olla tehty tänään, käytiin vaan puistossa Leon kanssa ja Mio nukahti rattaisiin as usual. Tehtiin ruokaa ja siivoiltiin.
Eilen reggie hajotti suunnitellusti Mion sängyn, jotta sen sänky saatais meidän sängyn kylkeen kiinni ilman sitä yhtä pinna-laitaa. Mä sain kans kiinnitettyä Mion mobilen kattoon ja Mio on ollut hyvin tyytyväinen siihen, makaa omassa sängyssään ja tujottaa sitä.

Huomenna on KUOLEMA PÄIVÄ mulle!! Mulla on hammaslääkäri, ja ne poistaa multa 2 hammasta. Iiik! Jag får panik jo pelkästä ajatuksesta. Alisa vaan sano mulle et kyllä mä siitä selviän, kun mä kerran oon synnyttänykki jo, mut mun mielestä nää kaks asiaa ei oo verrattavissa. For real. Saatan maata "sairaana" sängyssä seuraavat 3päivää, ja "surra" tätä kahden hampaan menetystä. Kerron sit et miten menee. Mio jää Reggien hoiviin :)

Beata

Mio @gym

Adam & Ashley

Katja

Mio n Ashley







My Sweetest
 


5 kommenttia:

  1. Olipas ihan adamin näkönen se isompi tyttönen! Saitte siis sen sängyn ihan ok? vai !?

    VastaaPoista
  2. mä haluisin vaan rutistaa kwekua!!!! ja antaa miljoona pusua!

    VastaaPoista
  3. Saatiin se sänky kottua sillai niinkuin ohjeissa sanotaan että EI sais koota sitä :D

    VastaaPoista
  4. Tulee niin hyvä mieli tästä sun blogista! Luin äsken kaikki sun postaukset, en vaan voinu lopettaa. Ihana Mio, ihana Katja! Halauksia, toivottavasti nähdään pian kunnolla! :)

    <3: Suvi

    VastaaPoista
  5. @ Suvi! Ihana kuulla että on ihana luea tätä blogia. Inspiroi jatkamaan, ja oon tosiaan tykänny kirjottaa Miosta ja kaikesta muustakin :)

    VastaaPoista