15. syyskuuta 2011

Heissulivei!

Katastrof! En kirjottanu eilen mitään! :) No ei, ei vaan liikuttu kotoa mihinkään joten en sitten kirjotellut mitään. Tänään oltiin perinteisellä lounaalla Karelin kanssa. Meille on tullut tämmönen tapa aina silloin käydä lounaalla ja mielellään eri paikoissa, ja tänään sovittiin Karelin kanssa että tästä tulee jokaviikkoinen tapa. Tänään me käytiin Kynsilaukissa, valkosipuliin erikoistunut ravintola ja kolmen ruokalajin lounas maksoi (vaan) 15€. Oli kyllä hyvää, paitsi jälkiruoka joka oli omenahiilloke, se oli pilattu alkoholilla. Muuten oli tosi hyvä ja laadukas ruoka. Rakastan käydä ulkona syömässä, kokeilla uutta ja arvostella eri paikkoja! Miokin on helppo ja niin kiva ottaa mukaan koska se joko nukkuu tai istuu tyytyväisenä rattaissa, välillä se saattaa vähän tylsistyä mutta ei se koskaan hankala ole.
Lounaan jälkeen menin Saaran luo. Mio ei oo nähny Saaraa taas hetkeen joten olihan se pakko käydä kääntymässä. Istuttiin siellä parisen tuntia ja sitten tultiin kotia. Söin eilistä ruokaa, KOOKOSPATAA! Mä inhoan kookosta, ja luulin jopa että oon sille allerginen, mutta tuo ruoka on maailman parasta. Se on täydellinen ruoka (Kuvia alempana).
Me oltiin myös koirapuistossa tänään ja Mio on käyttänyt Jennan ostamaa uutta haalaria. Se on tosi kiva näin sateella ja tuulisella säällä. Kiitos Jenna! :)
Nyt mulla on pannukakku uunissa ja ajattelin loppuillan pelleillä Mion kanssa, ja katsoa että saisinko sen nauramaan vielä enemmän. Se on niin söpö! AAahhhh mä en tajua miten se voi olla noin ihana ja rakastettava.
BTW: Mio on tullut aivan muhun! Nyt kun se on oppinut kääntymään, niin se nukkuu vatsallaan aivan niinkuin mäkin :)


Mio nukkuu kuin minä!

Se kookospata





Näin nätisti Mio istuu rattaissa kun me syötiin
 










Epäonnistunut kääntymisyritys
 
TadAAA!





Elämäni ensimmäinen pannukakku.

1 kommentti:

  1. jee, vihdoin kirjotit! Oon odottanu!! Kiva tietää et haalarista on hyötyä! :)

    VastaaPoista