15. elokuuta 2011

Suursiivous

Tänään me ollaan oltu sisätiloissa, koska ulkona on oikeen kakka-sää! Huvita edes kattoa ikkunasta ulos! Mä olen ollut ahkera, raivannut liian pienet vaatteet Kw:n kaapista ja laittanut uusia vaatteita tilalle. Olen ajatellut viedä kirpparille myyntiin vaatteita jossain vaiheessa kun on tarpeeksi, joten keräilen kasoja nyt jo valmiiksi. Jenna varmaan protestoi ja haluaa että säästän kaiken mutta voin sanoa että myyntiin menevät! 
Kweku on nukkunut melkein koko päivän ja heräili 18 aikaan jolloin mä lähdin ulos Leon kanssa. Kiva Reggiellekkin saada välillä olla ihan kahdestaan Kw:n kanssa.
Kweku on niin tyytyväinen vauva. Se vaan chillaa, kattelee ja syö kättä (uusi piirre). Se on löytänyt kätösensä ja imee sitä melkein koko ajan :) ja suuttuu jos ei onnistu.
Kweku-boy at the gym working out

Äiti löysi kirpparilta ton vihreen kärryn! (meillä oli pienenä samanlainen kärry) keräsin siihen Kwekun saamat lelut.

Sain hyvään järjestykseen kaapin ilman Bamsenin apua :) (äiti yleensä auttaa mua näissä asioissa)

Kwekulla 5 haalaria talveksi, eiköhän tarkene!

Handen smakar gott!

4 kommenttia:

  1. mikä järjestys - ensi kerralla saat siivota meidän vinttikomeromme sulla on öga

    VastaaPoista
  2. hahah good one didi! :) hyvin oot järjestäny, taitaa kwakulla olla mistä valita talven tullen :)

    VastaaPoista
  3. tiiäkkö, tänään näin kuvan kwekusta omieni joukossa( amarillosta) ja se li ihan SUN nökönen!!!!!!! ekaa kertaa ku näin et se muistuttais jompaa kumpaa teistä1

    VastaaPoista
  4. voisiks lähettää mulle sen kuvan? :)

    VastaaPoista