12. elokuuta 2011

Taiteiden yö

Kweku pääsi kirpparille ja istui kärryissä koko matkan




Leo <3

illalla oli taiteitten yö ja Kweku pääsi ilotytön syliin :D happy man

mammakin pääsi kuvaan

Kweku <3

Kweku kuuntelemassa Oopperaa

Illalla oltiin kotosalla

ja K auttoi äitiä silittämään

mamma ja ansku viihteellä ;)
Tänään lähdemme kohti Helsinkiä! IHANAAAAA! Vaikka siis Vaasassa on ollut tosi kivaa kaikilla tavoilla, mutta koti on koti ja siellä mulla on mies <3 melkeen 2 viikkoa ollaan nyt oltu siis Vaasassa joten jo on aikakin...

Eilen oli kiva päivä. Mentiin äitin ja K:n kanssa kiertämään kirppareita. Eeva o Adam ja sit uusi Suvi Kirppis. Tehtiin joitakin löytöjä! Mä oon hurahtanu niihin lappu-farmari-haalareihin, ne on niin helppo pukea ja ne on MUN mielestä kivan näkösiä. 

Sitten tultiin kotiin ja grillattiin lohta Jennin reseptillä (folioon lohi, valkosipuli bonjour juustoa ja päälle pakaste vihanneksia ja tietenkin mausteita - a vot). Oli niin hyvää. Tykkää :)
Ruuan jälkeen lähdettiin kiertämään kaupungille koska oli taiteitten yö. Ei ollut niin mielenkiintoista kuin esimerkiksi sillon joskus teininä, ei ollu mun juttu tänä vuonna, mutta K tykkäsi kovasti kovasta melusta ja ihmispaljoudesta.
Nuo rattaat rupee olemaan vähän pienet sille + että sen mielestä on tosi tylsää vaan maata sielä kun ei mitään näe, niin mä laitoin sitten sellasen "tyynyn" sinne pään alle että se pystyi seuramaan reunojen yli että mitä maailmassa tapahtuu.

Lähdettiin kotiin about 10 maissa tankaamaan Kwekua, sillä minä ja Ansku oltiin suunniteltu lähteä katsomaan yöelämää, mulle ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Kweku nukahti klo 00.30 ja silloin me lähdettiin kaupunkiin ja tulin kotiin 3 maissa. Kweku ei ilmeisesti ollu edes huomannut mun poissaoloa vaan äiti kertoi että Kweku oli nukkunut koko ajan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti