29. elokuuta 2011

Sateinen päivä

Kävin eilen illalla läpi kuvia Miosta ja niitä oli kertynyt yli 1900... poistin noin 1000kpl, oon vaan räpsiny kokoajan kuvia ja säästäny kaikki. Mulla on kaikki mahdolliset ilmeet ja liikkeet tallenettu kameralle :D
En tänäänkään oo ottanu kuvia hirveen paljon, sillä ollaan vaan oltu kotona, katottu urheilua (yleisurheilun MM) ja tehty ruokaa. Olisin halunnu leipoa, mutta kukaan ei oo syömässä joten ihan turhaakaan en viitti. Mun tekemät mokkaruudutkin on syömättä, paitsi tietenkin ne jotka itse olen syönyt :) Kävin Leon kanssa puistossa sillä välin ku Mio nukkui. Leo on niin onnellinen kun pääsee puistoon leikkimään, ja munkin mielestä on kiva jutella muitten ihmisten kanssa ja olla ulkona + että saan olla hetken ihan yksikseen ilman Mioa.

Huomenna mulla on hammaslääkäri, ja mua niin jännittää, mitä jos ne poistaa mun kaikki hampaat? Reggie saa viettää aikaa Mion kanssa sillä välin :)

On tosi vaikee tietää että pitäiskö Mio nostaa syliin heti kun se vähän itkee (siis tylsyyttään) vai antaa hetken olla.. Musta tuntuu että me ollaan vähän "hemmoteltu" sitä, sillä se tosiaan hermostuu heti jos on sillä tuulella että haluaa "istua" tai olla sylissä. Niin vaikea tietää missä menee se raja, toisaalta ei halua mennä "vauvan pillien mukaan", mutta toisaalta en mäkään haluis maata selälläni kokoajan, ja ei tietenkään oo kiva kun toinen itkee. Hauskaa on se että heti kun Mion meinaa ottaa syliin niin se lopettaa itkemisen, eli tosiaan se on aivan tylsyyttään se itku.


Mio watching sports

Hyvä nukkua Bamsenin yöpuvussa



Mietteliäs Mio

Hej! Titta då jag står på mina egna ben!

4 kommenttia:

  1. Ei ne ihan kaikkia hampaita poista - turha hermoilla.
    Vad funderar Mio på? Härliga foton (igen).
    Ta nå perheportretti vaihteeksi - där hela familjen poserar!
    Nog kan Mio få gråta lite ibland, barnen blir nog så lätt "bortskämda" o de är ganska bra på att klämma fram krokodiltårar.

    VastaaPoista
  2. oi sun blogin nimi vois olla Mio min Mio ;)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa seurata sun blogia! :)

    VastaaPoista
  4. Jenni - olin ajatellu kans tota että >mio poikani mio< nimeä <3

    @vellu: kiva jos tykkäät :)

    VastaaPoista