25. elokuuta 2011

Lisää naurua :D

Mä oon täysin veto pois. Nenä tukossa ja lämpöä tulee ja menee. En tosiaan hirveesti oo jaksanu mitään puuhastella, kotona vaan ja sängynpohjalla Mion kanssa. Aamulla yritin tehdä sellasen teho juoman johon tuli:
1 kokonainen Mango
1/2 banaania
10 viinirypälettä
vähän mansikoita
Ja hunajaa tilkka...
Ei ollu hyvää... jotain jäi uupumaan mutta ainakin sai päivän hedelmäkiintiön täyteen.

Ruokakaan en oo sen koommin tehny vaan syötiin eiliset muusit ja nakkikastikkeet.. Mio on onneksi paremmassa vedossa kuin mä, ja on taas hymyillyt ja "nauranu" melko paljon. Aamusta iltaan pelkkää hymyä ja mä ihmettelen että mitä oon tehny oikeen tässä elämässä ansaitakseni noin ihanan lapsen! Ja sanoin just Reggiellekkin että on ihanaa kun Mio itkee (siis se ei tietenkään oo ihanaa) ja saan ottaa sen syliin ja lohduttaa sitä, tulee sellanen tarpeellinen olo, sellanen että "HEY, I ACUALLY MATTER". Ehkä hieman itsekästä, mutta se on maailman paras tunne kun saat lohduttaa omaa lasta, ja huomaat että sillä oikeesti on merkitystä. I am totally in Love <3

Teen jotain mitä ei melkeen koskaan tapahdu! Katson Jalkapalloa ja tulin vaan kirjoittamaan tän väliajalla. Mio heräsi äsken ja liittyi Mamman ja Daddyn seuraan katsomaan HJK:n peliä! Yllättävän mielenkiintoista :)

Isoveli valvoo
Daddyn kanssa

Niskalihasten harjoittelua








Bamse pyjamas.


1 kommentti:

  1. Mio är nog världens sötaste, (anteeksi nyt vain men han liknar mej då jag var liten - jag har kollat foton)
    Du borde ha satt Kiwi-frukten i smoothen också, eller har du kanske ätit upp den?

    VastaaPoista