17. elokuuta 2011

Lääkärikäyntejä ja kahvittelua

Äiti soitti mulle aamulla ja kysyi miks en ollu päivittäny blogia eilen :D ilmeisesti joku ainakin lukee tätä.

Eilen oli taas rento päivä, satoi kaatamalla joten me oltiin suurimmaks osaks sisätiloissa Kwekun kanssa. Mun oli tarkoitus jatkaa vaatekaappi siivous - urakkaa mutta ei, en mä jaksanu. Ajattelin että kyllä mä tässä vielä ehdin, ja söin sitten suklaata sen kunniaksi :D

Tänään ollaan oltu kahdella lääkärillä. Eka oli jälkitarkastus ja voi MORJENS! Jopa MÄ olisin ollut pätevämpi lääkäri kun se tohtori sykerö joka otti mut vastaan. Se nainen oli niiin surkea, sanoin äitille et se oli varmaan ottanu jotain downer-pillereitä koska siitä oli auringonvalo kaukana! Se puhui niin masentavasti, silloin kun se puhui + että mun piti johdatella sitä keskustelua täysin. Määräsin jopa itelleni lääkkeet!! Sen naisen olis pitäny työskennellä jossain maakunta arkistossa, eikä ihmisten parissa.
Nojoo, onneks toka lääkäri oli mukava. Meidän työterveyslääkäri jonka luona kävin liittyen rokotuksiin Kenian matkaa varten. Kw nukkui koko sen ajan kun oltiin lääkärissä joten sain rauhassa hoitaa asiani.

Med snutte

Niin tyytyväinen poika

Juho

 Kun olin valmis lääkäriltä ajattelin lähteä kotiin ja kun kävelin ratikalle, niin Juho Kosola tuli mua vastaan! Me mentiin sitten extempore kahville (jota ei helsingissä usein tapahdu). Olin ajatellut että lähden kotiin sen jälkeen mutta KW päätti mojauttaa kakkoset housuun joten lähdettiin metsästämään hoitohuonetta Stockalle ja vasta sen jälkeen kotia.

Kw vähän väsähti

the poo face


Helistin oli lahja Janilta Hollannista
Kotiin tultua me lähdettiin Leon kanssa koirapuistoon heittelemään vähän palloa. Kw ja Reggie oli kahdestaan sen ajan.

1 kommentti:

  1. mä meinasin kans laittaa viestiä et mikä maksaa! luen joka pv sun blogia. mul on 4 blogii jota seuraan päivittäin ja sinä ja jenni ootte hitaimpia päivittää:) niin ihana kuva tuo iso kuva susta ja kwekusta! mä niin haluun nähä kwekua enemmän!!!

    VastaaPoista