5. elokuuta 2011

i have no idea what im doing,,,

...but i keep on doing it

En ole ikinä lukenu kenekään blogia ennen, joten olen täysin clueless mitä olen tekemässä. Kuulemma mitä enemmän on kuvia, sen parempi blogi - joten alotetaan kuvista ja henkilöhahmoista :) 

 Tässä olen Minä. Kuva on otettu pari päivää ennen laskettua aikaa niinkuin näkyy. Mä oon asunut Helsingissä 4 vuotta. Muutin tänne valmistuttuani Vaasassa Vastaanottovirkailijaksi. Olen ollut töissä HOASilla, mutta nyt olen kokopäiväinen koti-äiti, toivottavasti mahdollisimman kauan. Tällä hetkellä tykkään kovasti olla vain kotona, viettää aikaa Kwekun kanssa, tehdä ruokaa, siivota (uskokaa pois), käydä kävelyllä Leon kanssa ja ihan vain chillata! Rakastan kierrellä kirpputoreja ja tehdä löytöjä :) Tykkään myös kovasti miehestäni.



 Ylläoleva kuva on otettu 12.03.2010 kun menimme naimisiin.
Reggie tottelee nimeä Daddy. Hän on asunut suomessa kohta 5 vuotta ja valmistunut kolmessa vuodessa merkonomiksi. Tällä hetkellä Reggie on kotona meidän muiden kanssa sillä hänellä murtui jalka keväällä (huhtikuussa), ja se ei vieläkään ole parantunut!
Onni onnettomuudessa: hän on saanut viettää paljon aikaa poikansa kanssa, joka on ollut mielestäni aivan super-huippua aikaa! En vaihtaisi tätä aikaa mistään hinnasta.



 Tässä on kuva Kwekusta. Kuva otettiin samana päivänä kun pääsimme kotiin. Kweku on ehkä maailman yksi kilteimmistä vauvoista. Se nukkuu, syö, tuhisee, hymyilee, kitisee, itkee, kakkaa ja käy monimutkaisia keskusteluita kanssamme jotka lähinnä koostuvat kirjaimesta öÖÖÖöö :)


Sekä Koiramme Leo <3
Leo on ehkä maailman ihanin koira! Myös muut, kuten esimerkiksi äitini, on tätä mieltä. Meidät pysäytetään jatkuvasti vieläkin kadulla ja ihmiset tahtovat tietää että minkä rotuinen Leo on. Leo on Bishon Frishen ja Venäjän toy sekoitus. Leo on pitkän ajan vinkumisen tulos - Reggie ei halunnut koiraa, minä halusin ja niin minä sain tahtoni läpi :)

Me puhumme 4 eri kieltä kotona. Minä ruotsia Kwekulle, suomea Leolle ja englantia Reggielle. Reggie puhuu Leolle englantia ja Twitä Kwekulle. Olemme päättäneet saada tämän toimimaan vaikka aika paljon kieliähän tässä puhutaan, mutta toistaiseksi se ei ole ollut hankalaa.

Asumme Itä-Pasilassa 80 neliöisessä kaupungin asunnossa. Alue on täydellinen meille: lähellä kaupunkia hyvien kulkuyhteyksien varrella. Asumme ensimmäisessä kerroksessa ja parvekkeemme on TÄYDELLINEN Leolle! Sillä on oma ikkuna omalla tasollaan, josta se seuraa päivän tapahtumia pihallamme. Yllä kuva kauniista betoni talostamme :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti